KissQkta

Alakoros cipó

2017. május 21. - Gáncsné Vasas Tünde

Hozzávalók:
100 g alakor finomliszt
50 g tk alakorliszt
100 g király búzaliszt KBL120
385 g  Pásztói Bio BL80
455 g víz
200 g  kovász
24 g himalaya só

Vizet és a liszteket bő 3 órán keresztül autolizáltam, ezután először a kovászt, majd a sót dagasztottam hozzá.
Enyhén olajos tálban 3x 30 percenként hajtogattam. Utolsó hajtogatás után kb fél órával gömbölyítetettem, cipót formáztam és lisztezett szakajtóba téve éjszakára hűtőbe tettem. Másnap reggel konyhapulton hagytam kicsit melegedni, míg a sütő elég forró lesz. Ezután sütőlapátra borítottam, tetejét bevágtam és a 230 fokra előmelegített sütőacélra csúsztattam. Gőzösített sütőben sült 15 percig, majd levettem a hőfokot 215-re így sült még 30 percig. (összesen kb 45 perc).




A bejegyzés trackback címe:

https://kissqkta.blog.hu/api/trackback/id/tr8212593081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása