KissQkta

Nincsenek véletlenek!

2018. július 03. - Gáncsné Vasas Tünde

dsc_0074.JPG

Megint beigazolódott, hogy néha a véletlen bakik által készült kenyér lesz a legjobb  Ismét Rüblibrotot sütöttem, de tegnap a kovászkészítéskor egy oldallal továbblapoztam, és Rita sokmagvasának a kovászát készítettem el hozzá. Répáshoz világos rozs kell, sokmagvashoz teljeskiőrlésű. Ráadásul a mennyiségek is különböznek  Kicsi gyanús volt, de annyira fáradt voltam, úgy gondoltam biztos rosszul emlékszek  Reggel eszméltem rá, hogy ezt nagyon benéztem  Minden mindegy alapon, mivel mást nem tehettem, ezzel dagasztottam be. Éééééés ennél jobb még sosem lett! Egy bánatom van, nem magunknak készültek, így nem vághatom fel egyiket sem 

A bejegyzés trackback címe:

https://kissqkta.blog.hu/api/trackback/id/tr6414090691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása