KissQkta

Parasztkenyér Garat malmi liszttel

2018. november 16. - Gáncsné Vasas Tünde

1.JPG

Nagy örömömre tegnap megérkezett Garat malom mintacsomagja. (köszönöm <3 ) Olyan izgalommal bontottam ki, mintha karácsony lenne <3 Bár gőzerővel készülök a vizsgáimra, mégsem tudtam megállni, hogy ki ne próbáljam. BL80 az első "tesztalany". Francia parasztkenyérhez "vetettem" be. Simán becuppantotta a 80% vizet. Úgy viselkedett mint egy BL112. Hűtős kelesztéssel készült. Reggel közbejött valami, így bő 16 órát töltött a szakajtóban. Kicsit "túlszaladt", nem nyílt meg annyira mint szokott, de így is nagyon szép bélzete lett. Nem is bírtam kivárni, még melegen megvágtam ;)
Engem nagyon meggyőzött, alig várom, hogy a többi lisztjüket is kipróbáljam.

dsc_0296.JPG

dsc_0298.JPG

dsc_0299.JPG

dsc_0303.JPG

0

dsc_0309.JPG

dsc_0313.JPG

dsc_0315.JPG

1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kissqkta.blog.hu/api/trackback/id/tr6114375879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása