KissQkta

Hatmagvas hibrid sziámi ikrek

2016. szeptember 25. - Gáncsné Vasas Tünde





Egyiket ajándékba sütöttem a szomszédasszonyomnak. 

Dagasztás előtt 8-10 órával bekevertem az előtésztát:

  • 20 g rozskovász
  • 100 g Wessex BL80
  • 100 g víz


Dagasztáskor:
250 g wessex hatmagvas liszt
250 g tótkomlósi BL80
3,75 dl víz
A kétfajta lisztet és a vizet összekevertem, és kb fél órát autolizáltam, majd ezután dagasztottam hozzá az alábbiakat:
220 g előzőleg elkészített előtészta
3 kk só
2 ek burg.pehely
9 g élesztő 
Dagasztás után 15 perccel átmozgattam, majd kb egy órát kelesztettem a kelesztőtálban. Formázva a kosárban is kb egy órát kelt. 250 fokos kőre tettem őket, kb 10 perc múlva levettem 200-ra a hőfokot. Összesen 30 percig sültek.


sziámik helyett most csak sima ikrek:





A bejegyzés trackback címe:

https://kissqkta.blog.hu/api/trackback/id/tr1912593167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása