KissQkta

Ismerkedek az új "barátnőmmel" Lottával :)

2018. április 05. - Gáncsné Vasas Tünde

2.JPG

Tegnap megérkezett az új játékszerem ❤ Természetesen már délután befogtam melózni :) A szokásos 80%-os hidratáltságú parasztkenyereket dagasztottam be vele. A tésztán meg sem látszott, hogy ilyen magas hidratáltságú. 2 hajtogatás után formáztam, mert olyan feszes volt, hogy nem tudtam volna még1x. Állagra egy 60%-os hidratáltságúnak éreztem. Ez a gép tényleg valahogy észrevétlenül belevarázsolja a folyadékot a lisztbe.
Látszik mennyire fontos a bevágás. A két kenyér tésztája semmiben sem különbözik, csak másképp vágtam be őket.

1.JPG

3.JPG

4.JPG

7.JPG

4.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kissqkta.blog.hu/api/trackback/id/tr7413811320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása