KissQkta

Négyes ikrek

2017. január 11. - Gáncsné Vasas Tünde

Megszülettek a négyes ikreim is :)
este előtésztának összekevertem
100 g v.rozskovászt
200 g vizet
200 g wessex bl80 lisztet

Reggel
20 dkg manitobalisztet
20 dkg tk búzalisztet
20 dkg világos roszlisztet
40 dkg tüskeszentpéteri BL80 lisztet
750 g meleg vizet összekevertem, 30 percig autolizáltam,

ezután dagasztottam hozzá az előtésztát. Ezzel is 30 percig autolizáltam,

majd
1 ek útifű maghéj
3 ek burg.pehely
5 kk sóval készre dagasztottam.

3x30 percenként hajtogattam, négy részre osztottam,

cipókat formázva kelesztőtálba tettem, 2 órát keltek a konyhapulton.
Egyenként enyhén lisztezett sütőlapátra borítottam, bevágtam a tetejüket, és a 250 fokra előmelegített sütőacélra csúsztattam a cipókat.




Pizza programon szoktam sütni, kb 25 perc alatt melegszik fel 250 fokra acéllal együtt a sütőm. Ez alsó sütés+légkeverés. De tökéletesen megfelel csak alsó, vagy alsó+felső program is hozzá.
10 perc múlva levettem a hőfokot 230-ra, majd újabb 10 perc múlva 200-ra. Összesen 30 percig sültek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kissqkta.blog.hu/api/trackback/id/tr4412593139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása