KissQkta

Félfehér JBFK autolizálással

2014. november 15. - Gáncsné Vasas Tünde



Autolizáláshoz az alábbiakat összekevertem, kb fél órát pihentettem:
25 dkg BL112
25 dkg BL80
2 ek amaránt liszt
3,3 dl víz

majd hozzádagasztottam a következőket:
20 dkg öregtészta
10 g élesztő fél dl enyhén cukros vízben felfuttatva
2 kk só
2 ek kukoricapehely
kb 2 ek búzakorpa, éppen csak annyi, hogy dagasztáskor rendesen összeszedje a tésztát a robotgép.

20 perc kelesztés után átmozgattam, majd még 45 percig hagytam kelni.
Formázva a sütőtálba tettem,így kelesztettem kb egy órát.
Ezután vízzel jól lespriccelve, lefedve sütöttem 220 fokon kb 45 percig, majd a sütőedényből kivéve, rácson még 10-15 percig, míg szép színe lett. 









másnap felszelve:


A bejegyzés trackback címe:

https://kissqkta.blog.hu/api/trackback/id/tr2112593253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása