KissQkta

Vajlingban sült mindennapi kenyerünk

2014. december 03. - Gáncsné Vasas Tünde



Régóta szeretném kipróbálni a vaslábasban sütést. Vaslábasom sajnos nincs, de több helyen láttam ezt az ötletes megoldást a vaslábas helyettesítésére. Gondoltam egy merészet, és kipróbáltam ezt a kreatív sütési módot. 

Recept és az elkészítése megegyezik a
Hibrid kövön sült mindennapi kenyér -ével. A kelesztőkosárból történő kiborítástól kezdve különbözik:

Sütőt előmelegítettem 250 fokra a vajlinggal együtt. Amikor a kelesztőkosárban duplájára kelt, átborítottam egy teflon sütőfóliára, azzal együtt tettem a vajlingba. Tésztát gyorsan pengével bevágtam, a tetejének befogott lábast bespricceltem vízzel, és befedtem vele. Így sütöttem 15-20 percig, majd levettem a hőfokot 200 fokra, ekkorra már megkérgesedett annyira, hogy kivehessem és áttehessem a kőre készre sütni.








A bejegyzés trackback címe:

https://kissqkta.blog.hu/api/trackback/id/tr6712593239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása