KissQkta

Tartalék partycipók

2017. június 17. - Gáncsné Vasas Tünde

 3.jpg

Tegnapi folytatás, tartalék partycipók :) Héten itthon voltam szabin, és majdnem minden nap sütöttem és frissítettem a kovászom. Napról napra szépültek, szebbek lettek a kenyereim. Ez is bizonyítja, hogy minél sűrűbben frissítjük a kovászunk, annál szebb kenyerek fognak születni :) Természetesen a hűtőből kivett, sütés előtt megetettel is nagyon jókat sütök, de friss kovásszal teljesen más lett. Kovász erősségét bizonyítja, hogy még a hét elejére alig maradt kovászom. Úgy kapartam össze az edény faláról 20 grammnyit, és ebből a kis mennyiségből is sikerült egy nagyon virgonc, erős kovászt nevelni :)
Recept ugyanaz mint a tegnapié, csak most ketté vettem, és két kisebb cipót sütöttem:
http://kissqkta.blog.hu/2017/06/16/megunhatatlan_kockas_kenyer

4.jpg

5.jpg

6.jpg

1.jpg

2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kissqkta.blog.hu/api/trackback/id/tr2912602075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása