KissQkta

Hatmagvas cipó

2017. június 15. - Gáncsné Vasas Tünde

2.jpg

Konyhaszekrény pakolászása közben találtam elbújva egy régebben vásárolt hatmagvas lisztet. El is felejtettem, hogy még van belőle. Eddig csak felesben BL80-al keverve sütöttem vele, most viszont kipróbáltam milyen ha csak ezt teszek bele.

hozzávalók:
290 g Wessex hatmagvas liszt
180 g víz
125 g fehérkovász (BL80)
12 g himalaya só

Lisztet és vizet összekevertem, kb 45 perc autolízis következett. Ezután tettem hozzá először a kovászt, majd a végén a sót. Enyhén olajozott tálba tettem, 5x30 percenként hajtogattam. Gömbölyítés után 15 percig pihentettem a tésztát, majd cipóvá formáztam. Jól kilisztezett szakajtóba, neylonnal betakarva hűtőbe tettem 5 órányira. Hűtőből kivéve azonnal sütőlapátra borítottam, tetejét megmintáztam, és a 230 fokra előmelegített sütőacélra, gőzösített sütőbe csúsztattam. 15 perc múlva levettem a hőfokot 215-re és további 20 percig sütöttem.

4.jpg

5_1.jpg

1.jpg

6_1.jpg

7_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kissqkta.blog.hu/api/trackback/id/tr9112598911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása