KissQkta

Hűtős kelesztésü paradicsomos-fokhagymás kenyér

2016. december 18. - Gáncsné Vasas Tünde

reggel előtésztának összekevertem:
50 g v.rozskovászt
100 g Wessex BL80 lisztet
100 g vizet


délután
250g Wessex paradicsomos-fokhagymás lisztet
250 g Tüskeszentpéteri lisztet
375 g vizet összekevertem, 30 percig autolizáltam,

majd hozzádagasztottam a reggel elkészített előtésztát
délutánra ilyen lett a reggel bekevert előtészta

1 g szárított sörélesztőt.
Ezzel is hagytam autolizálni 30 percig.

Ezután tettem hozzá
2 ek burg.pelyhet,
3 kk sót és készre dagasztottam.

Dagasztótálba tettem, 3x30 percenként hajtogattam,

majd veknit formáztam és lisztezett kelesztőkosárba tettem, bezacskóztam és éjszakára betettem a hűtőbe.

Másnap reggel kivettem, kb egy órát a 30 fokra melegített sütőben hagytam.

Ezután sütőlapátra borítottam, bevágtam, 250 fokra előmelegített kőre csúsztattam. 5 perc múlva levettem a hőfokot 195-re és még 35 percig sütöttem.







A bejegyzés trackback címe:

https://kissqkta.blog.hu/api/trackback/id/tr3412593153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása