KissQkta

Kovis Bálna

2016. október 23. - Gáncsné Vasas Tünde


8-10 órával korábban bekevertem az előtésztát

  • -100g kovász 
  • -100g wessex BL80
  • -100g víz


Dagasztáshoz alábbiakat 30 percig autolizáltam:

  • -200 g manitoba liszt
  • -400 g BL80 liszt
  • -450 g víz

ezután beledagasztottam előtésztát, 2 ek burg.pelyhet,
ezekkel  30 percig újból állni hagytam, majd ekkor beledagasztottam a sót
és még kevés vizet.






Kelesztőtálba tettem, 3x30 percenként hajtogattam.





Ezután formázva szakajtóba tettem, kb másfél-2 órát kelesztettem



majd sütőlemezre borítottam, bevágtam



250 fokra előmelegített kőre tettem,
 kb 5 percig ezen a fokon sütöttem, míg szépen megemelkedett,

 majd 195 fokon még kb 30 percig.




















A bejegyzés trackback címe:

https://kissqkta.blog.hu/api/trackback/id/tr7012593163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása