KissQkta

Kövön sült magvas

2015. február 24. - Gáncsné Vasas Tünde
Eddig nagy dilemmát okozott, hogy tudok kövön magokkal megszórt kenyeret sütni. Fedett sütésnél ez nem gond, de a kőnél óvatosabban kell bánni a vízzel.
Receptje, elkészítése teljes mértékben megegyezik a Morzsókás élesztett kovászos kenyérével
Kelesztőkosárból történő lapátra borítás után lekeféltem a lisztet a tésztáról, majd vízzel igyekeztem úgy bespriccelni a tetejét, hogy ne csorogjon le a víz. Megszórtam magokkal, bevágtam, majd megint spricceltem egy kevés vizet rá. Így csúsztattam a kőre.





A bejegyzés trackback címe:

https://kissqkta.blog.hu/api/trackback/id/tr712593195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása