KissQkta

Hétvégi vadkovászos kenyerem

2015. február 22. - Gáncsné Vasas Tünde


Szombat dél körül összekevertem
50 g kovászt a hűtőből
50 g vizet
50 g BL112 lisztet
konyhapulton hagytam estig,

ekkor hozzákevertem
75 g vizet
75 g BL112 lisztet.

Vasárnap reggel hozzádagasztottam a többi hozzávalót:
50 dkg BL80
3 dl víz
0,5 dl aludttej
3 kk só
2 ek burg.pehely

Kelesztések végig 30 fokos sütőben történtek, szobahőmérsékleten több idő szükséges!


Kelesztőtálba tettem és fél óra múlva elkezdtem 30 percenként hajtogatni. Összesen 5x hajtogattam,





az utolsó után fél órával lisztezett kelesztőkosárba tettem, és még kb 2,5 órát kelesztettem.
Lisztezett lapátra borítottam, bevágtam és a 250 fokra előmelegített kőre csúsztattam.

5 perc után levettem 200-ra és így sütöttem készre.


A bejegyzés trackback címe:

https://kissqkta.blog.hu/api/trackback/id/tr10012593197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása