KissQkta

"Fogalmamsincshogykészült" kenyér :)

2014. december 30. - Gáncsné Vasas Tünde



A tegnapi kovászolt kovászost akartam megsütni, de több, 50 dkg BL112 lisztből. Ki is számoltam, hogy kb mennyivel több folyadék kell hozzá azt bele is öntöttem az üstbe a kovászhoz. Csakhogy mire eljutottam a liszt méréséhez, elfelejtettem. Így 40 dkg-t mértem ki, mint tegnap. Már jó ideje dagasztottam, amikor rádöbbentem, hogy valamit elnéztem. Lapátoltam bele a lisztet rendesen, hogy elfogadható állagú tésztám legyen, de még így is elég lágy tészta lett.
Már átmozgatáskor is látszott, hogy nagyon jó bubis a tészta.






A bejegyzés trackback címe:

https://kissqkta.blog.hu/api/trackback/id/tr8112593225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása