KissQkta

Mosdatott sütőköves mindennapi kenyér

2014. december 11. - Gáncsné Vasas Tünde



Egyre jobban kezdem kiismerni a Kennyt a pékinasom, és a sütőköves sütést is. Eddig csak simán kiborítva, lisztesen sütöttem kenyeret a kövön. Most kipróbáltam a kemencés módszert, amikor bevetés előtt egy kicsit megmosdatják a kenyeret. Lapátra borítva lesöpörtem a tésztáról a lisztet, bevizeztem, bevágtam, majd így csúsztattam a kőre.
Már a tésztáján is éreztem, hogy most nagyon jó kenyér lesz. Kisülve pedig pillekönnyű lett.
Hozzávalók megegyeznek a Pityókás kenyeremével.





még langyosan felvágva:



A bejegyzés trackback címe:

https://kissqkta.blog.hu/api/trackback/id/tr8512593235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása