KissQkta

Tk.rozskovászos tönkölydarás mindennapi kenyerem

2014. november 23. - Gáncsné Vasas Tünde



Este összekutyultam
10 dkg öregtésztát,
2 ek tk.rozskovászt
10 dkg BL80 kenyérlisztet
10 dkg vizet
este:

reggelre ilyen lett:



Reggel hozzákevertem
10 dkg világos rozslisztet
30 dkg BL80 kenyérlisztet
20 dkg vizet
kb fél órát pihentettem

ezután 
fél dl cukros vízben elmosott 10 g élesztővel
2 kk sóval
2 ek burg.pehellyel
3 ek puffasztott amaránttal
3 ek tönkölydarával
készre dagasztottam


A tésztát 20 perc után átmozgattam, majd további 45 percig duplájára kelesztettem.




Cipóvá formázva fejjel lefelé kilisztezett kelesztőkosárba tettem, 







kb egy óra kelesztés után lapátra borítottam, bevágtam, 
majd a 250 fokra előmelegített samottkőre csúsztattam. 15 perc után lejjebb vettem 200 fokra a sütőt, így sült még kb 30 percig.







A bejegyzés trackback címe:

https://kissqkta.blog.hu/api/trackback/id/tr1912593245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása