KissQkta

Pityókás legyezős kenyér

2014. november 09. - Gáncsné Vasas Tünde



Autolizáláshoz összekevertem az alábbiakat,
10 dkg fehér tönköly
40 dkg BL80
3 ek amaránt liszt
1 ek sikér
3 dl krumplilé




30 percig hagytam pihenni, majd hozzádagasztottam a maradék hozzávalókat:
5 g kovászpor
2 kk só
10 g élesztő
2 cl oliva olaj + kevés víz
20 dkg öregtészta
1 ek tejsavópor

Mivel most foglalt volt a sütő (a fiúk sütöttek benne meggyes piskótát), így nem tudtam a sütőben, 30 fokon keleszteni, konyhában pedig nem volt túl  meleg, lassabban kelt. Ezért a hajtogatások között 20 perceket hagytam, és 4x hajtogattam.

















Formázás után a kelesztés 60. percében bevágtam, majd hagytam még kelni kb 10 percig, míg bemelegedett a sütő. 





Ezután vízzel jól lespriccelve, lefedve sütöttem 220 fokon kb 45 percig, majd a sütőedényből kivéve, rácson még 10-15 percig, míg szép színe lett.






A bejegyzés trackback címe:

https://kissqkta.blog.hu/api/trackback/id/tr2812593257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása